eu21_mainbanner_1920x630

mezinárodní konference
21 let v evropské unii
16. 10. 2025 - sady Pětatřicátníků 14, Plzeň

Kde se hranice stírají, právo prolíná a Evropa spojuje
english deutsch

Fakulta právnická Západočeské univerzity v Plzni vás zve k účasti na Mezinárodní vědecké konferenci 21 let v Evropské unii, která  se ponese v duchu hesla „Kde se hranice stírají, právo prolíná a Evropa spojuje“.

Tato konference se bude konat v širším rámci pravidelného setkání kateder evropského práva při veřejných vysokých školách v České republice a na Slovensku.

Program konference bude probíhat v prezenční formě, přičemž konference se bude konat v budově Fakulty právnické Západočeské univerzity v Plzni,  sady Pětatřicátníků 14, 301 00 Plzeň.

Jednacím jazykem jsou jazyky český, anglický, německý a  slovenský.

Mezinárodní konference „21 let v Evropské unii“ se uskuteční v Plzni dne 16.10.2025 a bude organizována ve dvou částech. Úvodní plenární sekce bude věnována klíčovým příspěvkům představitelů Západočeské univerzity a Fakulty právnické, vedoucích kateder evropského práva, představitelů Zastoupení Evropské komise v ČR,  Europe Direct v Plzni a dalších účastníků z řad evropských institucí z Euroregionu Egrensis. Druhá část mezinárodní konference bude probíhat prostřednictvím aktivní účasti na tematicky zaměřených panelech.

Jednotlivé panely s předem vymezenými okruhy budou příležitostí pro sdílení názorů a poznatků mezi odborníky z akademického  prostředí, z unijních institucí, z mezinárodních organizací a z regionální praxe.  

Program konference

Plánovaný termín: 16.10.2025 (ČT)

Místo konání: Fakulta právnická ZČU, místnost PC 408 (4. n.p.)

9:00 – 10:00 Registrace účastníků

Plánovaný program:

 10:00 – 10:30 Slavnostní zahájení konference

  • Úvodní projevy představitelů univerzity

10:30 – 13:00 Dopolední plénum

Rámcové teze:       

  • Role a význam univerzit v EU
  • Role práva v EU, mezinárodní a přeshraniční spolupráce
  • Euroregion Egrensis

Klíčové příspěvky představitelů kateder evropského práva, představitelů Zastoupení Evropské komise v ČR, představitelů Europe Direct v Plzni a dalších účastníků

Moderuje: doc. JUDr. Monika Forejtová, Ph.D.

Jednací jazyk: čeština, angličtina, němčina a slovenština

Registrovat se můžete zde a to do 30. 6. 2025

13:00-14:00 Raut

14:00-16:00 (5 panelů) (PC 408; PC 124; PC 313; PC 316; PC 322)

16.00-17:00 Diskuse

19:00 Večeře
Měšťanská Beseda - https://www.beseda1901.cz/cz/
Společenský večer s hudebním doprovodem a překvapením.
Dress Code: Semi Formal

Panely

Justiční spolupráce v civilních a trestních věcech

Evropská justiční spolupráce jako základ právní jednoty a důvěry mezi státy EU:

  • Justiční spolupráce mezi členskými státy Evropské unie je klíčová pro zajištění efektivity právního systému a důvěry občanů v evropské právní rámce. Tato spolupráce je nezbytná pro ochranu práv jednotlivců a zajištění spravedlnosti napříč hranicemi, zejména v civilních a trestních věcech.

Význam a výzvy v oblasti civilní justiční spolupráce:

  • Civilní spolupráce zahrnuje širokou škálu právních problémů, jako jsou rodinné záležitosti, dědictví, obchodní spory, a ochrana práv spotřebitelů. Klíčovou výzvou je zajištění právní jistoty a efektivní vymáhání rozhodnutí na území jiných států EU.
  • Legislativa jako nařízení Brusel I a II a směrnice o evropském platebním rozkazu jsou příkladem nástrojů, které umožňují snadnější a rychlejší řešení přeshraničních sporů.

Trestní justiční spolupráce: Posílení právní ochrany v EU proti přeshraničnímu zločinu:

  • V trestní oblasti představuje justiční spolupráce výzvy spojené s bojem proti organizovanému zločinu, terorismu, kyber zločinu a jiným přeshraničním trestným činnostem. Pro účinnou justiční spolupráci je zásadní vzájemné uznávání rozsudků a koordinace mezi národními orgány.
  • Nástroje, jako jsou evropský zatýkací rozkaz nebo evropská justiční síť, jsou nezbytné pro efektivní výměnu informací a zajištění spravedlnosti ve všech členských státech.

Harmonizace právních předpisů vs. národní suverenita:

  • I když existuje silná tendence k harmonizaci právních předpisů v rámci EU, každý členský stát stále vykonává svou vlastní právní suverenitu. Jak tedy dosáhnout rovnováhy mezi harmonizací a respektem k národním právním tradicím a kulturám? Jak zajistit účinnou spolupráci při respektování odlišných právních systémů?

Role technologií v moderní justiční spolupráci:

  • S nástupem digitalizace a nových technologií je efektivita justiční spolupráce více než kdy dříve závislá na schopnosti rychle vyměňovat informace mezi členskými státy. Jaké jsou výzvy a příležitosti spojené s elektronickým podáním žádostí, digitálními důkazy a využíváním moderní komunikační infrastruktury?

Význam lidských práv a spravedlivého procesu:

  • V rámci justiční spolupráce je třeba pečlivě vyvažovat ochranu lidských práv s potřebou efektivního vymáhání práva. Jak zajistit, aby veškeré postupy – jak v civilních, tak v trestních věcech – byly prováděny v souladu s evropskými a mezinárodními standardy ochrany práv jednotlivců?

Budoucnost justiční spolupráce v EU:

  • Jaké jsou aktuální směřování a trendy v oblasti justiční spolupráce? Jaká nová opatření nebo legislativní iniciativy se plánují na podporu efektivity a jednoty právního systému EU? A jak budou tyto změny ovlivňovat vztahy mezi členskými státy a zajištění práv občanů?

Praktické zkušenosti a spolupráce mezi justičními orgány členských států EU:

  • Jaká je zkušenost s každodenní spoluprací mezi národními justičními orgány a jaké konkrétní případy ukazují na silné stránky či oblasti pro zlepšení v oblasti vzájemného uznávání rozsudků a řízení? Jaké nástroje a mechanismy umožňují efektivní fungování evropského právního prostoru?

Bezpečnost, ruská agrese a hybridní války

Globální bezpečnostní krajina: Nová realita po ruské agresi:

  • Ruská agrese vůči Ukrajině v roce 2014 a její eskalace v roce 2022 dramaticky změnily globální bezpečnostní krajinu. Tato událost nejenže podnítila přehodnocení vztahů mezi státy, ale také ukázala novou realitu moderních konfliktů, ve které se konvenční vojenské akce kombinují s netradičními metodami, jako jsou kybernetické útoky, dezinformace a ekonomické sankce.

Hybridní válka jako nová bezpečnostní výzva:

  • Hybridní válka se vyznačuje použitím kombinace vojenských, nevojenských, politických a ekonomických nástrojů. Tato válka není vedena tradičními prostředky, ale zahrnuje například dezinformace, kybernetické útoky, ekonomické manipulace a využívání místních aktérů jako „nepřímých bojovníků“. Jak tyto nové formy konfliktu mění definici války a bezpečnostních hrozeb v 21. století?

Ruská geopolitika a její cíle v kontextu hybridní války:

  • Ruská federace využívá hybridní taktiky k dosažení svých geopolitických cílů. Cílem není pouze vojenská expanze, ale i podkopání stability států, oslabení demokratických institucí a rozbití mezinárodních aliancí, jako je NATO a Evropská unie. Jak ruská propaganda a kybernetické útoky ovlivňují vnitřní politiku a veřejné mínění v cílových zemích?

Dezinformace a kybernetická válka jako klíčové složky hybridní války:

  • Dezinformace se stávají nástrojem pro ovlivňování veřejného mínění a destabilizaci politiky v jiných zemích. Součástí ruské agresivní strategie jsou také kybernetické útoky na kritickou infrastrukturu, které mohou paralyzovat celé státy nebo organizace. Jaká jsou rizika spojená s kybernetickými útoky a jaké jsou možnosti obrany proti nim?

Ekonomické sankce jako nástroj mezinárodní  a evropské reakce:

  • Ekonomické sankce, které západní státy uvalily na Rusko, představují jeden z hlavních nástrojů pro potrestání agrese a oslabení ruského režimu. Jak efektivní jsou sankce při dosahování politických změn a jaký mají dopad na globální ekonomiku, včetně energetických trhů a mezinárodních vztahů?

Ruská agrese a její vliv na mezinárodní bezpečnostní architekturu:

  • Jak ruská agresivní politika ovlivňuje vztahy mezi NATO, Evropskou unií a Ruskem? Jaké jsou důsledky pro globální bezpečnostní architekturu a jak mohou západní země čelit rostoucí hrozbě hybridních konfliktů? Jaké strategie by měly státy přijmout k posílení odolnosti vůči těmto novým hrozbám?

Budoucnost bezpečnosti: Přizpůsobení obranných strategií novým hrozbám:

  • Jak by měly státy a Evropská unie  přizpůsobit své obranné a bezpečnostní strategie v reakci na nové hrozby hybridní války? Jaké technologické, diplomatické a vojenské nástroje jsou nezbytné pro efektivní reakci na změny v bezpečnostním prostředí?

Azyl, migrace a ochrana lidských práv

Migrace jako globální fenomén:

  • Migrace je jedním z největších globálních témat současnosti, které ovlivňuje nejen jednotlivce, ale i celé národy. V roce 2025 se stále více zaměřujeme na otázky bezpečnosti, ekonomických faktorů, klimatických změn a geopolitických konfliktů, které vedou k masovým pohybům lidí. Jaké jsou hlavní příčiny migrace v dnešním světě a jak se na ně připravují země přijímající migranti?

Práva migrantů a ochrana lidských práv:

  • Lidská práva jsou základem jak pro ochranu migrantů, tak pro regulaci azylových a migračních politik. Jak zajistit, že migranti, včetně uprchlíků a osob hledajících azyl, budou chráněni před diskriminací, zneužíváním a porušováním základních práv, jako je právo na život, svobodu a bezpečnost? Jaká jsou práva těchto osob podle mezinárodního práva a jak se uplatňují v praxi?

Právní rámce pro azylovou ochranu:

  • Mezinárodní právní rámce, jako je Úmluva o právním postavení uprchlíků (1951) a její protokol (1967), poskytují klíčovou ochranu pro osoby, které prchají před pronásledováním. Jaké jsou hlavní výzvy při implementaci těchto právních předpisů v kontextu současné migrační krize? Jakým způsobem se jednotlivé státy EU staví k přijímání uprchlíků a jak se tyto procesy liší mezi zeměmi?

Národní versus evropská odpovědnost v oblasti azylu a migrace:

  • Jaké je rozdělení odpovědnosti mezi národní vlády a mezinárodní společenství při ochraně práv migrantů a poskytování azylu? Jak EU koordinuje politiku azylu a migrace mezi členskými státy a co funguje dobře a co je třeba zlepšit, pokud jde o solidaritu mezi státy a zajištění ochrany pro osoby v nouzi?

Jak najít rovnováhu mezi ochranou práv a národní bezpečností:

  • Otázky migrace jsou často spojeny s obavami o národní bezpečnost a integraci. Jak najít rovnováhu mezi potřebou zajistit bezpečnost států a zajištěním práv migrantů? Jak se vyhnout předsudkům a xenofobii, které mohou ohrozit přijetí migrantů a jejich úspěšnou integraci do společnosti?

Klimatická migrace: Nový typ uprchlíků a výzva pro ochranu práv:

  • Klimatické změny vedou k novým migračním tokům, kdy se lidé stěhují kvůli přírodním katastrofám, suchu, záplavám nebo zhoršení životních podmínek. Jak by mělo mezinárodní a unijní právo reagovat na tento typ migrace ? Jaké mechanismy mohou být zavedeny pro ochranu klimatických migrantů?

Integrace migrantů a azylantů: Možnosti a výzvy pro přijímající státy:

  • Jak mohou země  EU zajistit úspěšnou integraci migrantů a azylantů do své společnosti, včetně přístupu k vzdělání, zaměstnání a zdravotní péči? Jaké jsou osvědčené postupy, které mohou zlepšit integraci a podporovat vzájemné porozumění mezi migranty a místními obyvateli, aby se zabránilo napětí a diskriminaci?

Ochrana zranitelných skupin: Ženy, děti , národnostní menšiny, Romové, a LGBTQ+:

  • Ženy, děti, členové národnostních menšin zejména Romové, členové LGBTQ+ komunity, čelí specifickým rizikům, jako jsou sexuální násilí, vykořisťování, obchodování s lidmi a diskriminace. Jaké jsou způsoby, jak zajistit speciální ochranu pro tyto zranitelné skupiny v rámci azylového řízení a jakými nástroji lze ochránit jejich práva a bezpečnost?

Role nevládních organizací a mezinárodních institucí:

  • Nevládní organizace (NGO) a mezinárodní organizace, jako je UNHCR, či Evropské centrum pro práva Romů (ERRC) hrají klíčovou roli v podpoře práv člověka. Jakým způsobem mohou tyto organizace spolupracovat s vládami a jinými aktéry k zajištění lepší ochrany a pomoci migrantům? Jaké jsou hlavní výzvy, kterým čelí v současné migraci a azylové politice?

 

AI – Aktuální výzvy

Umělá inteligence jako katalyzátor změn v 21. století:

  • Umělá inteligence (AI) se stává klíčovým faktorem transformace všech sektorů, od práva po zdravotnictví a vzdělávání až po průmysl a zemědělství. Jaké jsou její největší přínosy a co to znamená pro každodenní život lidí, organizace a globální ekonomiku? Jak mohou společnosti čelit změnám, které AI přináší?

Etika AI: Kde jsou hranice mezi užitečností a zneužitím?

  • AI klade zásadní otázky etiky a odpovědnosti, zejména když jde o rozhodování autonomních systémů, jako jsou autonomní vozidla nebo AI v justici. Jak můžeme zajistit, aby rozhodnutí učiněná AI byla v souladu s etickými normami a základními lidskými právy? Jak řešit riziko diskriminace nebo zaujatosti algoritmů?

Regulace a legislativa pro AI: Kdo a jak by měl nastavovat pravidla?

  • Vzhledem k rychlému vývoji AI a její široké aplikaci v různých oblastech se objevují urgentní otázky týkající se regulace. Jakým způsobem by měly národní vlády, EU a mezinárodní organizace přistupovat k regulaci AI, aby zajistily ochranu před potenciálními riziky, ale zároveň podpořily inovace? Jaká by měla být role EU  v definování pravidel pro globální využívání AI?

Ochrana soukromí v éře AI: Výzvy a řešení pro osobní data:

  • S rozvojem AI roste i množství shromažďovaných a analyzovaných osobních údajů, což vyvolává obavy o ochranu soukromí a bezpečnost dat. Jakým způsobem mohou být chráněna osobní data v rámci AI aplikací? Jaké právní rámce existují pro zajištění ochrany soukromí v této digitální éře, a jak by měly být tyto regulace adaptovány na nové výzvy spojené s AI?

AI v práci: Dopady na pracovní trh a nová povolání:

  • Automatizace a AI mají potenciál změnit pracovní trhy na unijní ale i globální úrovni. Jaké jsou výzvy a příležitosti pro pracovníky, kteří čelí automatizaci některých profesí, a jaké nové profesní role AI vytváří? Jaké kroky by měly vlády EU podniknout k podpoře vzdělávání a rekvalifikace pracovníků v této rychle se měnící ekonomice?

AI v oblasti bezpečnosti: Kybernetické hrozby a AI pro kyberbezpečnost:

  • S rostoucí dostupností a využíváním AI vzrůstají i potenciální hrozby v oblasti kybernetické bezpečnosti. Jaká jsou hlavní rizika spojená s využíváním AI pro kybernetické útoky? Jak může AI pomoci v detekci a obraně proti kybernetickým útokům, a jaká jsou rizika, pokud bude sama AI zneužita pro kybernetickou válku?

AI a její vliv na globální ekonomiku: Kdo bude těžit z jejího rozvoje?

  • Rozvoj AI má potenciál změnit globální ekonomické síly, přičemž některé země mohou mít z tohoto technologického pokroku větší prospěch než jiné. Jaké jsou geopolitické a ekonomické důsledky rozvoje AI pro země EU ? Jaká je role veřejného a soukromého sektoru v podpoře spravedlivého přístupu k těmto technologiím?

Transparentnost a důvěra v AI systémy: Jak vysvětlit rozhodnutí AI?

  • Mnoho AI systémů, zejména na základě strojového učení, je označováno za „černé skříňky“, jejichž rozhodnutí je obtížné vysvětlit. Jaká jsou rizika této nedostatečné transparentnosti a jak může být zajištěna důvěra veřejnosti v AI systémy, zejména v kritických oblastech, jako jsou zdravotní péče, soudnictví nebo bankovnictví?

AI a udržitelnost: Jak může AI přispět k dosažení cílů udržitelného rozvoje?

  • AI nabízí nástroje pro řešení některých z největších výzev v oblasti životního prostředí, jako je změna klimatu, znečištění a udržitelný rozvoj. Jaké jsou konkrétní příklady využití AI pro zlepšení udržitelnosti v průmyslu, energetice nebo zemědělství? Jak můžeme maximalizovat potenciál AI pro dosažení cílů udržitelného rozvoje, aniž bychom zanedbali její negativní dopady?

Budoucnost AI: Jaké jsou možnosti pro její vývoj v následujících desetiletích?

  • Jaký je potenciál AI pro budoucnost – jakými směry se bude tento rychle se vyvíjející obor ubírat? Co přinese umělá super inteligence a jaký bude její vliv na lidskou civilizaci? Jak by měly státy, akademická sféra a technologické společnosti spolupracovat, aby AI byla rozvíjena zodpovědně a v souladu s etickými zásadami?

Přeshraniční spolupráce Česko/Plzeňsko – SRN/Bavorsko; Spotřebitelské právo EU

Přeshraniční spolupráce mezi ČR a SRN/Bavorskem: Historie a význam:

  • Přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Německem, konkrétně mezi Plzeňskem a Bavorskem, má dlouhou tradici, která sahá do období po pádu železné opony. Tato spolupráce má klíčový význam pro ekonomiku, kulturu a právní rámce obou regionů. Jaké jsou hlavní oblasti spolupráce a jaké konkrétní výzvy a příležitosti přináší v oblasti právní regulace, zejména v oblasti spotřebitelského práva?

Právní rámce spotřebitelského práva v ČR a Německu:

  • Spotřebitelské právo se v ČR a SRN/Bavorsku vyvíjelo v odlišných právních systémech, přičemž Německo má silnou tradici ochrany spotřebitelů v rámci svého právního systému, který je navíc propojen s evropskou legislativou. Jaké jsou hlavní rozdíly a podobnosti v regulaci spotřebitelských práv v těchto dvou zemích a jak se tyto rozdíly projevují při přeshraničním obchodování?

Význam přeshraniční spolupráce v oblasti spotřebitelského práva:

  • Česká republika a Německo jsou součástí Evropské unie, což usnadňuje přeshraniční obchod a spolupráci v oblasti spotřebitelského práva. Regiony jako Plzeňsko a Bavorsko mají specifické ekonomické, kulturní i právní souvislosti, které ovlivňují ochranu práv spotřebitelů.
  • Cílem je zlepšení informovanosti spotřebitelů, zajištění spravedlivého řešení sporů a posílení právní ochrany napříč hranicemi.

Harmonizace evropského spotřebitelského práva:

  • Spotřebitelské právo v EU je harmonizováno a nabízí společné standardy ochrany práv spotřebitelů. Klíčovými nástroji jsou směrnice o ochraně spotřebitelů, včetně směrnice 2011/83/EU o právech spotřebitelů, která se vztahuje na online a vzdálený prodej.
  • Různé implementace směrnic na národní úrovni mohou vést k nejednotnosti v právní úpravě a praxi, což komplikuje ochranu spotřebitelů při přeshraničních transakcích.

Práva spotřebitelů při přeshraničním nákupu:

  • Online nákupy: Vzhledem k digitalizaci a rostoucímu trendu e-commerce se stále více spotřebitelů na Plzeňsku a Bavorsku podílí na nákupech přes internet, tedy online nákupy,  kde se setkávají s právními režimy obou zemí.
  • Spotřebitelé mají právo na vrácení zboží a uplatnění reklamace i při nákupech v jiných členských státech, což vyžaduje koordinaci právních předpisů a poskytování informací o právech spotřebitelů.

Právní rámec pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli:

  • Evropské směrnice o alternativním (ADR) a online (ODR) řešení sporů jsou nástroje pro zjednodušení a urychlení řešení spotřebitelských sporů bez nutnosti soudního řízení. Tyto mechanismy jsou velmi důležité pro spotřebitele v přeshraničních situacích.
  • Platforma Evropské komise pro online řešení sporů nabízí spotřebitelům nástroje pro řešení sporů s obchodníky v jiných členských státech.

Úloha regulátorů a dozorových orgánů:

  • Zajištění efektivní spolupráce mezi českými a německými regulačními orgány (např. Česká obchodní inspekce, Bundeszentrale für Verbraucherschutz) je klíčové pro ochranu spotřebitelů při přeshraničních transakcích.
  • Při vymáhání spotřebitelských práv ve vztahu k podnikatelům působícím v jiných členských státech je nutné překonat administrativní a jazykové bariéry.

Specifika ochrany spotřebitelů v Plzeňském a Bavorsku:

  • Spotřebitelé v Plzeňském kraji mají často specifické preference a potřeby, které se liší od spotřebitelů v sousedním Bavorsku. Přizpůsobení ochrany práv spotřebitelů těmto specifikám je klíčové pro efektivní spolupráci.
  • Podpora iniciativ a projektů zaměřených na zvyšování povědomí o spotřebitelských právech na obou stranách hranice (např. informativní kampaně, školení pro podnikatele).

Význam vzdělávání a osvěty pro spotřebitele a podnikatele:

  • Klíčová je edukace podnikatelů v oblasti správného informování spotřebitelů a dodržování právních předpisů platných v obou státech.
  • Zvýšení informovanosti spotřebitelů o jejich právech při přeshraničních nákupech, reklamací a vymáhání práv.

Budoucnost přeshraniční spolupráce v oblasti spotřebitelského práva:

  • Rychlý vývoj e-commerce, digitalizace a rostoucí mobilita spotřebitelů přinášejí nové výzvy v ochraně práv spotřebitelů. Na druhou stranu, existují příležitosti pro zjednodušení administrativních procesů a zajištění lepšího přístupu k právním nástrojům pro řešení sporů.
  • Očekává se, že EU bude pokračovat v harmonizaci a zjednodušování spotřebitelských právních předpisů s cílem zlepšit ochranu spotřebitelů a usnadnit přeshraniční obchod.

 

Panelisté

Justiční spolupráce v civilních a trestních věcech

JUDr. Pavla Buriánová, Ph.D - moderátor

Bezpečnost, ruská agrese a hybridní války

Mgr. Dominik Hoda - moderátor

Azyl, migrace a ochrana lidských práv

doc. JUDr. Monika Forejtová, Ph.D. - moderátor

AI – Aktuální výzvy

Mgr. Tomáš Křivka, Ph.D. - moderátor

PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE ČESKO/PLZEŇSKO – SRN/BAVORSKO; SPOTŘEBITELSKÉ PRÁVO EU

Mgr. et Mgr. Milan Severa - moderátor

Organizační výbor

Anonymous

doc. JUDr. Monika Forejtová, Ph.D.

vedoucí týmu,
odborná garance
3. sekce,
organizační záležitosti, program

Anonymous

Ivana Jurčová

přihlášky & příspěvky, komunikace s účastníky konference, catering, doprovodný program

Anonymous

JUDr. Pavla Buriánová, Ph.D.

odborná garance
1. sekce

Anonymous

Mgr. Dominik Hoda

odborná garance
2. sekce

Anonymous

Mgr. Tomáš Křivka, Ph.D.

odborná garance
4. sekce

Anonymous

Mgr. et Mgr. Milan Severa

odborná garance
5. sekce

Anonymous

Martin Koldinský

webové stránky,
technická podpora

Nabídka ubytování

Fotogalerie

Partneři

Tvoříme evropu Evropské spotřebitelské centrum Česko-německá obchodní a průmyslová komora, Regionální kancelář Plzeň
Zastoupení Evropské komise v ČR Europe Direct Solvit, s.r.o.
Kancelář Evropského Parlamentu v ČR ČEFAS, z.s. Česko-německý fond budoucnosti

 

Kontakty

budova FPR

Místo konání: Sady Pětatřicátníku 14, Plzeň

Kontaktní email: jurcova@kup.zcu.cz

Kontaktní telefon: +420 377637441

Registrace do 30. 6. 2025

Video

loga